01:06 jag plattar håret

Än en gång kan jag inte sova så jag passar på att platta håret, då slipper jag iallafall stressa på morgonen imoron. Jag tror jag har sovit allt för länge på dagarna dom här sista dagarna. Inte bra nu är klockan ändå tio över ett, gissa vem som kommer halvsova på alla lektioner imoron. Min hy har kollapsat helt! Det känns som jag har flera hundra finnar i pannan och jätte många pormaskar över allt usch usch. Sen känner jag mig jätte blek, men det sista jag skulle göra är att gå till ett solarium haha nä den förra gången var sista gången. Får ha en liten spa helg och fixa hyn iaf. Imoron kommer jag inte skriva speciellt mycket i med att jag sover över hos kusinvitamin. Ha en trevlig natt? Haha man kanske inte kan säga så men jag gör det på mitt egna sätt så ha en trevlig natt hahaha xb.


den bjuder jag på, en suddig bild på mig och Camilla (som jag även
ska träffa imoron) som togs förra vintern :). Tror nästan att jag ska
spara till långt hår, man kunde göra så mycket mer med det då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0