Ännu ett nattinlägg

Hey u. Det får bli ännu ett nattlinägg. Har varit borta hela dagen så jag har inte kunnat uppdaterat bloggen, förutom Monas inlägg under det här :). Kanske borde be henne gästblogga oftare som omväxling :).

Hittade ni något fint på rea:n? Jag hittade ett och annat iaf :) underkläder, örhängen, linnen, tröjor. Imorrn blir det mera shopping i Kista. Mitt kort krånglar alltid så jag fick inte ut några sedlar, gissa vem som var nära att ta sönder bankomaten? Först handlade jag och mamma här uppe i vällingby centrum, sen åkte jag och Mona till Kista. Men turen vänder, jag hittade en marinblå mjukisdress, skit fin och en tröja vet inte hur jag ska förklara den men även den här är marinblå ;P.

Ett tips om du gillar när alla ögon är på dig är att sätta på dig en klarblå tröja i ett fullproppad galleria. Du lär få allas uppmärksamhet. Mona märkte det iallafall idag när jag gjorde det. Efter Kista drog jag och Mona till Akalla där hennes kusiner bor, där var vi till tio kanske. Btw om ni inte sett madagaskar filmerna än har ni missat något stort! Humor på min och Monas nivå. Numera heter jag Morty och Mona Alex hahahaha. Senare lägger jag upp alla saker, julklappar, shopping och gårdagens outfit (snor Jessicas kamera, tomten kom aldrig med en till mig -.-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0