Äntligen, godnatt

Jag utmanar dig som läser det här att göra den här ;)

1. Vad heter du? Lina
2. Vad kallas du? Lina
3. Vad vill du bli kallad? Lina
4. Födelsedatum? 941129
5. Stjärntecken? Skytt
6. Lunar? Nej
7. Msn? Ja.
8. Helgon? Nej
9. Vart bor du? I Sveriges huvudstad
10. Vad har du för mobil? En nokia, XpressMusic

11. Har du en egen dator? Ja
12. Vem/vilka är din/dina bästisar? Mona
14. Vad ska du göra i sommar? Resa och sommarjobba
15. Favoritfärg? jag gillar alla färger förutom senapsgul
16. Turnummer? 4
17. Vad älskar du mest? Livet
18. Intressen? Vänner och sova
19. Favoritband/artist? Kan inte säga exakt har grymt olika musikstilar
20. Favoritlåt? Nu? Save a room for me - Vibekingz

21. Namnsdag? Ingen aning, petra och petrus säkert
22. Vad skulle du vilja heta? Just nu vill jag bara heta Lina
23. Vad heter du på din msn just nu? lina
24. Hur många online? min msn har hackat sig
25. Vem är din 15:onde online? kolla upp
26. Vem har du blockat? alla förutom en, nädå kolla upp två gånger
27. Hur många olika grupper har du? 2, online och offline
28. Har du några olästa mejl på hotmail? Massa reklam
29. Har du några nya kommentarer på bdb? Har inte bdb
30. Isf hur många? -

31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? Jag har nog bara ett krav, magmuskler nu låter jag ytlig men det är så hett!
32. Beskriv ditt hår? Blont, kort, uppklippt, oftast rakt
33. Har du några piercingar/tatueringar? Bara hål i öronen
34. Vart skulle du bo om du fick välja? Stockholm idag igår och föralltid
35. Bor du i lägenhet eller villa? En liten mysig lägenhet
36. Vilken färg är snyggast på kläder? Beror på
37. Vad har du på dig? Blåa mjukisbyxor och ett linne
38. Har du något i håret just nu? Nej
39. Vad har du gjort idag? Varit med mona och sadaf, sen har jag varit hos mormor och spelat monopol
40. Vad ska du göra imorgon? Det var något, men det har jag glömt haha

41. Hur mår du just nu? Skitbra, fast jag är dock lite trött (dock xb)
42. Hur brukar du annars må? Finfint
43. Är du sjuk? Halvt förskyld
44. Har du ont nånstans? Nope
45. Har du gått till tandläkaren detta året? Jag kommer inte ihåg, ska beställa tid imorrn tror tandtrollen har varit på besök
46. Vad heter din mamma? Annelie
47. Har du några syskon? En storasyster
48. Vilket är ditt favoritdjur? Kanske
49. Äter du ofta godis? För ofta
50. Vilket är ditt favoritgodis? Laktrisnappar!

52. Vilken är din favoritdryck? Coca-cola mohaha
53. Vilket är ditt favorit tv-program? Kollar på det som är på tv:n
54. Vilken är din favoritveckodag? Fredag - Söndag
55. Vem är din förebild? Mamma för allt hon har stått ut med, hon är den starkaste människan jag har träffat. Jag ska bli som henne när jag blir stor
56. Vad är bäst med dig? Jag är glad för det mesta :)
57. Har du några komplex? Ja det har alla även om man inte vill säga det
58. Hatar du någon just nu? Hata är ett starkt ord som Mona brukar säga men jo det finns en person
59. Vem hatar du? Jadu ..
60. Har du kysst en apa? Japp, min pojkvän är en apa

61. Vilket husdjur skulle du vilja ha? En apa
62. Är du allergisk mot något? Japp, skulle jag rabbla upp alla skulle det bli en lång lista, men det mesta är frukter
63. Har du något nytt gb-inlägg på bdb? Har ingen bdb
64. Hur många bilder har du lagt ut? -
65. Vad har du valt för bild här ovan? -
66. Vilket band är det sämsta som finns? Green day, Simple plan osv.
67. Är du kär? OM jag är!
68. I så fall i vem? bow wow :$
69. Vad är din civilstatus? Så singel man kan bli ;)
70. Är du cool? Hell yeah, i'm to cool for school

71. Är du homofob? Nja nej det tror jag inte
72. Är du medlem på någon annan sida än bilddagboken? Ja
73. I så fall vilken/vilka? Blogg.se, facebook fast jag är aldrig inne där haha
74. Vilket är det fulaste tjejnamnet? Hahaha det finns så många!
75. Vilket är det fulaste killnamnet? samma här det finns måååånga!
76. Har du varit hos frisören det här året? Jadå, för två månader kanske men måste dit igen mitt hår har växt sig till en ful längd-.-
77. Använder du nagellack? Sällan, fast just nu har jag ett jätte fint, neonrosa mohaha
78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster? Persienner och gardiner!
80. Har du en dubbelsäng? Nope, men skulle behöva jag rör mig i sömnen ganska mycket, fråga bara mina kompisar haha

81. Har du en egen platt-TV? Nej
82. När flyttade du senast? För tre år kanske?
83. Vilken stil har du? Min egen stil
84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? Bow wow mohaha
85. Vilken kändistjej har snyggast kropp? Svårt att säga, det retuschas så mycket
86. Vill du bli känd? Jodå, men det kan inte alltid vara lika roligt, men om jag fick välja så ja
87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? Aldrig
88. Har du hoppat studsmatta det här året? Ja
89. Vilken är den godaste frukten? Ohh svårt, just nu kiwi
90. Äter du grönsaker varje dag? I skolan och ibland hemma :)

91. Dricker du så mycket vatten som man ska? Nej
92. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig? Normalviktig, skulle jag tro
93. Hur lång är du? bara 160 centimeter -.-
94. Är du nöjd med dig själv? Nja det kan jag inte säga men jag är inte missnöjd
95. Vad är du bra på? Drömma bort, hamnar ofta i min egna värld haha, har gjort det hela mitt liv
96. Har du en egen hemsida? Nej, eller räknas bloggen?
97. Är du medlem på den engelska bilddagboken? Nej
99. Vad är klockan just nu? 21:23.
100. Är det jobbigt att svara på frågor? Haha, det är faktiskt ganska skoj.

101. Hur ser din dataskärm ut? Platt
102. Har du städat idag? Nej
103. Har du varit ute idag? Ja
104. Vem ringde du senast? Sadaf
105. Vad var du senast arg på? Min kudde, haha fråga inte varför
106. Vad har du för status på msn just nu? Online.
107. Är du ofta inne på msn? Jodå
108. Önskar du att du var tjockare? Nej
109. Hur många hus har du bott i? tre (lägenheter)
110. Är du medlem på last.fm? Nä vad är det?

111. Lyssnar du på webradio? Ibland
112. Bäddar du sängen? Nej här har ni en latmask på morgonen
113. Har du lätt för att somna? Det beror på
114. Snarkar du? Nej ingen har komenterat det iaf.
115. Vad har du för startsida? google
116. Har du ett sladdlöst tangentbord? Ja, eller, det sitter fast i datorn.
117. Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon? Nej.
118. Vad lyssnar du på just nu? Ingenting, ljudet från tvn.
119. Vad har du för ögonfärg? Blå
120. Vill du tatuera dig? Kanske ;)

121. Vad har du för visningsbild på msn? På mig och Mona
122. Vilka sidor/program är du inne på nu? Min blogg och Utube
123. Laddar du olagligt ner musik? Ja haha
124. Har du en egen ipod? Ja
125. Är du fet? Nej beror vad man menar med fet
126. Vad önskar du dig i julklapp? Jag önskade mig det jag fick
128. Har du sett filmen linas kvällsbok? Ja haha klockren xb
129. Är du emo? Jaaaa fan!
130. Vad stör du dig på? Just nu? Att det inte går att ta emot saker genom min msn

131. Vad är emo enligt dig? Svart smink, svarta kläder, svart hår och musiken antar jag
132. Brukar du lyssna på hög musik? Ja högsta volym ;)
133. Vad gör du om dagarna? Sover bort halva efter det träffar jag kompisar haha
134. Tycker du om popcorn? Jodå men jag föredrar chips mer :P
135. Vilken är din favoritläsk? Coca-cola
136. Vad är din favoriträtt? Vill säga något nyttigt men då ljuger jag så skitmat som Mc'Donalds och mormors köttbullar
137. Vad tycker du om raggare? Haha ingen komentar
138. Vad tycker du om punkare? Har inget emot dom
139. Har du skärt dig nån gång? - Nej, inte med mening jag är inte så duktig i köket så jag har skurit mig några gånger på fingret haha
140. Är du död? Ja jag har hoppat ur min grav det blev långtråkigt

141. Är du osynlig? Japp, jag springer alltid runt på stan naken, ingen ser ju mig så ;)
142. Filar du naglarna? Ja
143. Har du fräknar? Nej, men det är urgulligt
144. Har du posters på dina väggar? Nej
145. Vem är snyggast i My Chemical Romance? Haha hur ser dom ut?
146. Vem känner du som har haft mest mobiler? Sadaf, hennes pappa kommer hem med nya hela tiden från sitt jobb haha
147. Vilket är ditt favoritämne? Haha jag älskar att lära mig saker så alla förutom idrott och spanska haha
148. Vilket ämne hatar du? idrott och spanska
149. Vilket ämne har du bäst betyg i? Kommer inte ihåg haha :P
150. Vilket ämne har du sämst betyg i? Spanska och idrott

151. Favoritstad? Stockholm
152. Favorit loka? Jag hatar loka -.-
153. Cola eller cola light? Cola
154. Älskar du din dator? Ja
155. Är din dator bög? Haha, ja?
156. Vad är ditt favoritplagg? Helt klart mina tjocktröjor från h&m herr
157. Vilka affärer handlar du oftast i? HM, Gina Tricot osv
158. Vart handlar du? På stan
159. Favorit tvserie? - Har nog ingen
160. Tycker du Top Model är roligt? Ja, dom börjar alltid bråka xd

161. Vilken är din favoritbok? Malin + Rasmus, jag börjar alltid gråta åt den haha xb
162. Favoritfilm? - Mååånga
163. Vilken är den bästa musikgenren? Jag lyssnar på jätte blandad musik så jag vet inte
164. Bada eller sola? Båda men jag är rätt barnslig av mig så bada men sola kan vara skönt att göra efter :)
165. Katt eller hund? Hund
166. Åska eller sol? Sol, men åska är mysigt, but still the sun ;D
167. Vinter eller sommar? Första snön är rolig men inte resten, sommarn klart
168. Knarkar du? Nej
169. Röker du? Nej
170. Snusar du? Nej

171. Äter du? Ja?
172. Snattar du? Nej
173. Röker vattenpipa? Nej :D
174. Är MER gott? Ja skitgott :$
175. Tycker du om salt? På mat ja :P
176. Har du kysst din egna spegelbild? Hahahahaha ja på skoj xd haha misstolka inte
177. Vad tänker du när du ser din spegelbild? Shit vad snygg jag är, det är mer oj kolla hur jag ser ut xd
178. Ät en banan! Köp en till mig! Våra är helt slut -.-
179. Har du runkat någon gång? Jadå, hela dagen varje dag
180. Använder du för mycket hårspray? Nej

181. Man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det? Nej, jag gjorde när jag hade långt hår
182. Favoritsäng? Mammas
183. Har du en snopp? Japp en på ryggen
184. Har du sovit i en säng på ett varuhus? Ja :$
185. Vill du ha sex just nu? Nej
186. Har du ljugit någon gång? Ja
187. Favoritmeny på donken? Big mac mohaha
188. Donken eller burger king? Donken
189. Svart eller vitt? Vitt
190. Rosa eller grönt? Blå!

191. Död eller levande? Levande!
192. Rädda Joppe? Vem är Joppe? ;S
193. Tittar du på tv just nu? Nej
194. Skulle du kunna vara med i en porrfilm? Nej
195. Favoritkaraktär i Simpsons? Haha längesen man såg det men den dära grannen som rimmar hela tiden xb
196. Skulle du kunna sjunga på allsång på skansen? Haha ja om inte glas var så dyrt, för er som är tröga min röst kan ta sönder glas
198. Skulle du vilja gifta dig med Marilyn Manson? Nej
199. Skulle du kunna tänka dig att ha sex med någon i blink-182? Nej
200. Städat eller stökigt? Städat

201. Bästa sexplatsen? Har hört att sängen är ett hett tips
202. Favorithalstablett? Det som gör en frisk
203. Är du ofta sjuk? Nope, bra imunförsvar
204. Gillar du anonyma bevakare? Huh?
205. Vågar du rapa högt inför andra? Ja inför mina kompisar haha
206. Skriver du mer än 2 utropstecken? Nej
207. Vad är klockan nu då? 00:32
208. Vad är det för datum? 2008-12-29.
209. Vad ska du göra sen? Sova
210. Är du inne på msn nu? Nej den har hackat sig

211. Hur många har du blockat på din msn? -
212. Är nallar söta? Ja, dom är goa å glaa
213. Är Rob söt? Rob?
214. Vart handlar du helst mat? Mat som mat
215. Favoritglass? Pigelin
216. Hemmakväll eller fest? Hemmakväll
217. Privat fest eller festa med folk på stan? Jadu, ingen aning
218. Ditt nordiska favoritland? Sverige förfan
219. Älva eller vampyr? Haha vilken fråga
220. Gud eller djävulen? Gud

221. Vilken övernaturlig förmåga skulle du vilja ha? Flyga haha
222. Hus eller lägenhet, vad väljer du? Hus/lägenhet
223. Favoritgrönsak? Gurka
224. Har du anorexi? Nej
225. Vem shoppar du helst med? En kompis eller mamsen, hon är så skön :)
226. Räcker hundra kronor till mycket när du är inne på H&M? Nja inte ofta iaf
227. Hur vill du dö? Ha gjort allt och sen somna i en skön säng, haha vad hemskt jag är 14 och har planerat hur jag vill dö xd
228. Skulle du vilja att det görs en sida för dig på lunarstorm när du dör? Nej haha
229. Nedfryst, aska eller nedgrävd när du dör? Aska
230. Är bilddagboken den bästa sidan som finns? Nej

231. Hur ofta sitter du vid datorn? För ofta
232. Har du klippt ditt eget hår? Ja
233. Har du gråtit efter att du varit hos frisören? Nej
234. Favoritöl? Jag dricker inte
235. Vitt eller rött vin? Jag dricker inte sånt
236. Öl eller vin?
Jag dricker inte sånt
237. Coca cola eller red bull? Coca cola.
238. Vad ska man blanda vodkan med? Jag dricker inte sånt
239. Havet eller sjön? Havet
240. Favoritö? Ingen

241. Vem står dig närmast; mamma eller pappa? Mamma
242. Vad klarar du dig inte utan? Mycket
243. Behöver du mer kärlek? Nej
244. Blir du full varje helg? Nej knappast
245. Är du natt eller dagmänniska? Dagmänniska tror jag haha
246. Är du vampyr? Nej
247. Har du varit med i något rollspel? Ja mary poppins i trean haha
248. Favorit "the sims"-spel? Jag vet inte
249. Festa eller festival? Festival
250. Ska du på pride? Vi får se

251. Vill du det då? Ja det är skit kul
252. Är du transa? Nej
253. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden? Inte något jag kommer på mig, det som har hänt var menat att hända, det var ödet helt enkelt.
254. Vad skulle du välja, åka framåt i tiden eller bakåt? Framåt
255. Barn eller vuxen? Barn, snälla - fast vuxen också på sitt sätt, man får göra lite som man vill
256. När ska du flytta hemifrån? Det är lååångt kvar till den dagen
257. Eller har du redan gjort det? Nej
258. Går du i kyrkan varje söndag? Nej
259. Svävar du på rosa moln varje fredagskväll? Ibland, ibland inte
260. Har du piercat någon? Nej

261. Är du laglig?
Ja, eller laddar ner musik/film.
262. Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? Nja, nä tror inte det
263. Värsta musikstilen? Skrikmusik
264. Resesätt du föredrar? Flyg, härligaste känslan.
265. Är Britney en bra mamma? Pressen tar bara upp dåliga saker om henne, dom har inte visat den andra sidan utan bara hennes misstag
266. Vem är du mest lik i mumintrollet? Haha kommer inte ihåg vad dom heter
267. Vilken skådespelare är hetast? Just nu, han i twilight
268. Tvättbräda eller ölmage? tvättbräda ;)
269. Vill du ha barn någon gång? Ja
270. Har du sjungit singstar någon gång? Ja, det är skit roligt.

271. Vilken är din favorit då? Mona
272. Favorittparfym? Amor, Fizzy har många
273. Använder du deodorant? Ja
274. Är du beroende av nånting? Ja massor
276. Favoritradiokanal? 105,9 eller 105,1
277. Favoritbil? Är inte så insatt i bilar men uppfällbara dörar är ganska grymt ;)
278. Vad tycker du om att Helen Sjöholm har legat på Sverigetoppen i över tre år? Vem är hon?
279. Favoritförfattare? Olika
280. Vad vill du bli när du blir stor? Ingen aning just nu tar jag en dag i taget

281. Favoritmodeexpert; Olivia eller Sofia båda från aftonbladet? Haha?
282. Senaste biofilm du såg? Hancook (den med will smith)
283. Skulle du torka dig med pengar om du hade flera miljoner? Hell no, pengar är pengar
284. Är du rik eller fattig? Ibland rik ibland fattig
285. Vad tycker du om Beckhamfamiljen? Haha vet inte xb
286. Favoritsport? Haha det som är roligast att kolla på är fotboll av alla sporter :P
287. Silvertåget eller kustpilen? What?
288. Har du sett filmen spökhistorier? Nej
289. Var den bra då? -
290. Vilken historia är läskigast? Den här som börjar med det var en gång en gång som var grusad.

291. Har du långt hår? Nej jag hade
292. Vill du ha längre/kortare? Kortare, mitt hår har nått en längd som är ful
293. Schlagernörd eller? Nej
294. Kungafamilj eller president?
Jadu ..
295. Sämsta veckodagen? Måndagar! Dom borde inte ens finnas
296. Har du en dålig hårdag idag? Ja
297. Tror du på ett liv efter döden? Jag tror mycket om det dära haha
298. Är du politiskt intresserad? Nää
299. Är du rädd för att dö? Nej, man dör när man dör, man kan inte gå runt och vara rädd för det, det kommer när det kommer
300. Vad är klockan nu då? 02:05


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0