Blekfis

Nu är vintern här och jag är blekare än nånsing. Det finns alltså två alternativ för att få en fejk bränna det är solarium eller brun-utan-sol. Solariumet går jag inte tillbaka sen förra gången haha så det blir något nytt, brun-utan-sol. Jag har aldrig provat det men min syster däremot har provat och det funkade jätte bra. Det första man tänker när man hör det är såklart morot, morot, morot. Men det är bara folk som använder dåliga produkter det finns även dom som funkar perfekt. Nu får vi se hur den här är. Jag skriver en recension om den jag har använt, dove summer glow om ungefär en vecka.

Har även gjort en ny kategori, i test. Där testar jag olika produkter och skriver hur dom funkade och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0