förändringar och utmaningar inför nästa år

Några  saker som jag vill göra nästa år är att förändra mig,. Jag är en såndär person som älskar förändringar och utmaningar. Så här är några saker, men allt står inte med vad jag vill göra som bungyjump m.m ;P.

Färga håret? - Det första jag tänkte var att färga håret men den tanken skulle inte funka om jag inte vill ligga på akuten i med att jag har eksem torr och är torr i hårbotten, skit jobbigt. Men jag håller på att behandla det så det blir senare. Kanske efter sommaren för jag kommer knappast få färga nu för varken min familj eller mina vänner hahaha

Byta ögonfärg? - Det skulle inte sitta helt fel. Bruna , gråa och gröna är de färgerna jag vill ha på mina linser. Det skulle vara ursnyggt ;) men då kommer priset in i bilden och förstör allt.

Skaffa en snygg solbränna? - Jodå det skulle jag kunna om det inte var för att det är mitt i vintern och sola solarium gör jag inte mer haha. Brun utan sol har jag inte tålamodet för. Det var något jag provade en gång men den jag gjorde med skulle man upprepa flera gånger..

Fixa en ny form på ögonbrynen? - Nja det kommer inte funka de heller. Jag har alltid haft väldigt små och smala ögonbryn så det blir svårt att få dom till en annan form utan att dom kommer se ut som streck.

Men allt hänger ju inte på ansiktet.

Börja träna? - Ojaaa det ska jag. Det som är i mitt huvud just nu är kickboxning, men jag ändrar mig fort. Fast jag tror det blir kickboxning trots allt :).

Fixa naglarna? - Jag har aldrig vårdat mina naglar och bitit på dom ett bra tag. Men det satte jag stopp för när jag och mamma var i centrum och vi såg ett nagel vårdskit så nu håller jag på att få finfina naglar :). När dom har blivit tillräckligt långa ska jag fixa en fransk manikyr ;).

Men allt hänger ju inte på ansiktet och kroppen.

Köpa en ny garderob? -
Det skulle passa perfekt om jag bara hade pengarna till det. Just nu håller jag på att spara ihop till en resa i sommar. Så nja det kommer ta sin tid men visst håller jag på att inskaffa en ny garderob delvis :).

Men allt hänger inte på ansiktet, kroppen eller kläderna.

Börja spara pengar? -
Jag håller på med det just nu som sagt. Jag ska prata med mamma om att få hela barnbidraget varje månad och tre hundra femtio kronor av allt ska gå direkt in på ett sparkonto som jag inte kan komma åt utan bara mamsen :).

Börja jobba? - I början av Februari ska jag börja med att dela ut reklam, igen.. Tills jag hittar något annat sätt att tjäna pengar på. Man tjänar väl en hundra lapp varje helg om jag inte minns helt fel.

Men allt hänger inte på ansiktet, kroppen, kläder eller om att spara/pengar.

Höja betygen? - Efter det här lovet ska jag forsätta att plugga, men den här terminen ska jag jobba som fan och få minst två MVG i slutbetygen. Hoppas mamma nöjer sig med det.

Allt det här blir som en utmaning och förändring till nästa år,
 år 2009 ser ljust ut ... skitbra ;D

"om du inte ser ljust på livet, blir allt bara bittert"

Kommentarer
Postat av: bell

najs lina, nu känner jag igen dig hörru ;)

2008-12-23 @ 15:22:40
URL: http://bohemians.blogg.se/
Postat av: irenepeyre

så jävla söt, liknar en docka <3

2008-12-23 @ 21:39:51
URL: http://shoirene.blogg.se/
Postat av: irenepeyre

nej inte alls, skitsöt verkligen:)<3

2008-12-24 @ 13:22:18
URL: http://shoirene.blogg.se/
Postat av: Lina

bell, thanks dude ;)

2008-12-25 @ 22:01:27
URL: http://linatastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0