fuck rubriker

En liten uppdatering innan jag hoppar in i duschen.
Vad har hänt idag? Nada nada nada. Det känns som mitt liv går ut på att äta sova och äta mer.
Jag, Isabelle och Sadaf var i vällingby efter skolan. Issa skulle köpa en ny mascara så vi följde med henne. I utbyte fick vi en varsin cheeseburgare (a). Vi träffade Issas kompis Maria, skön prick haha. Vi rullade hemmåt, eller jag hem till mig och Sadaf och issa hem till snäckan (Sadaf). Sen vad dom gjorde vet jag inte men jag satte mig i köket med mamma och bara pratade. Efter en timme, halv timme ringer hemtelefonen och mamma tvingar mig att svara -.- , jag svarar nästan aldrig i hemtelefonen men den är alltid någon annan stans än vad man la den på från början. Den får fötter och springer iväg när man inte ser ;). Anyway, Sadaf kommer vi kollar på film och äter. Orkar inte skriva så förklarande utan jag kortfattar det mesta. Efter en timme följer jag Sadaf hem och springer upp till centrum för att möta Mona vid tunnelbanan. Vi kollar i lite affärer eftersom jag ville köpa något men den här gången hamnade inte något med hem. Vi var lite hos Mona innan jag var tvugen att dra hem. Sen har jag bara umgåst med familjen och nördat framför datorn. Nu ska jag bli ren och fin så jag hoppar in i duschen så det här blir sista inlägget för i kväll.
Ps. jag har ändrat bakgrundsbilden vad tycker ni?

xoxo/ lina

Kommentarer
Postat av: Syrran ; )

Snyggt! ; )

2008-12-04 @ 19:42:09
URL: http://jessica09.blogg.se/
Postat av: Lina

thanks :)

2008-12-25 @ 22:00:17
URL: http://linatastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0