Gissa vem som ska till ..

IDOL FINALEN IMORRN! Japp, min kusin Isabel smsade idag och frågade om jag ville följa med för hon har en biljett över. Jag sa såklart ja fan ;). Vi sitter på a raden mohaha måste skryta lite ju när man har chansen ;O. Men nu kommer den dära ångesten för jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Men jag funderar på att slänga på mig ett par mjukis och mammas stora t.shirt, vad tycker ni? :) Nädå det blir ett par jeans säkert om inte ett par leggings eller strumpbyxor kanske till och med ;).

Haha jag och Sadde skulle äta middag men jag tycker det är så tråkigt att bara äta kött färssås med spagetti så jag tar fram tomater och börjar steka dom. Gissa vem som kollade på mig med stora ögon, Sadaf såklart haha. Hon hade tydligen aldrig ätit tomater så och hon hade sina fördomar men det var hon som åt upp alla mina haha. Måste komma på vad jag ska ha på mig, så nu ska jag slänga ut alla mina kläder från garderoben tills jag hittar något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0