Godmorgon

Jag gick och la mig klockan ett och vaknade nu klockan tre, alltså 14 timmar skönhetssömn. Igår bloggade jag ingeting för jag hade glömt mitt lösenord och jag har inte min egna msn på blogg.se så jag kunde inte skicka mitt lösen dit. Jag och Isabel var ju på idol igår! Det var grymt roligt (: alla tjejer var galna i Johan, förvånande? nej.  Det var ungefär 14 000 personer inne i Globen så det var ganska varmt ändå haha. Jag har inga bilder från igår utan det var Isabel som tog korten men hon ska skicka dom senare ikväll, så en eller två bilder blir det. Nu ska jag gå och äta ;).

Kommentarer
Postat av: sadaf

Bonnie Tyler - Total Eclipse of the Heart

2008-12-13 @ 19:57:23
URL: http://iranie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0