hey there

Kom hem precis, följde Sadaf till hennes port hon ville inte gå ensam. Det var helt öde ute fan det enda som fattades var en stor dammtuss skulle rulla förbi haha nä nu ska man inte vara torr ;). Jag färgade ögonfransarna för någon timme sen, äntligen. Ett riktigt bra tips om du har ljusa ögonfransar är att färga ögonfransarna så slipper man lägga mascara hela tiden. Iof. är det fint på vissa att ha ljusa men jag ser bara ut som en blindhund om jag inte har färgat eller lagt mascara haha.

Just nu känns det riktigt bra, jag älskar mina kompisar och min familj. Jag har inga som helst problem. Jag vet vilka som är mina kompisar och vilka som inte är det, jag vet att min familj alltid kommer stöta mig no matter what. Jag vet vad jag vill, allt är helt perfekt. Jag skulle inte vilja ändra en ända detalj. Vad säger ni, hur mår ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0