hey

heyhey, har inte bloggat sen igår på morgonen. Så här är en liten uppdate om gårdagen :). Föresten jag lägger in massor med bilder senare ikväll :).

Mona låg hemma och var sjuk stackarn fick veta idag hos doktorn att hon har åkt på en halsfluss :/. Så jag tog med mamma. Jag träffade mona efter och sov över där. Idag har jag bara varit hos mormor och spelat monopol med jessica och morfar hihi det var mysigt :). Plockade upp sadaf på väg hem på mitt tuff-tuff tåg. Ehm, Sadaf ville att jag skulle skriva det.. Iallafall så nu sitter vi här framför datorn med chocklad i handen och lyssnar på musik.

Nu spelas, she like the wind. Fast den vi lyssnar på är en annan version som är mycket bättre mohaha.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Mysigt o spela, men det var ju en viss person som var en dålig förlorare.. Hm.. undra vem det kan vara?? jo, du! =P HAHAHA!



Älskar dig! <3 ;)

2008-12-28 @ 23:43:54
URL: http://jessica09.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0