heyheyhey

Mina naglar har blivit längre! :D Dom är inte lika tunna längre woho! Dagen började med en kebabtallrik, eftersom vår första "lektion" (vi städade bara) började efter lunchen. Vissa valde att ha någon halvtimme längre sovmorgon men jag, Mona och Linda valde att äta lunch i skolan. Sen åt vi bara fika så det var inte en speciellt ansträngande dag iallafall :).

Jag vill ha rosa/lila vantar skit gulligt haha! Mona hade tagit en i skolans jacka som det låg rosa vantar i. Haha jag måste ha det xd. Anyway efter skolan köpte jag och 7 andra en present till våran mentor som ska sluta. Vi har varit där nästan hela dagen haha vilket liv vi har. Nu ska jag fixa mina naglar med där kitet som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Jag ska få fina låååånga naglar mohaha :).


Kommentarer
Postat av: ♥Jennan♥

så telite så gjrot idag då?

2008-12-18 @ 19:33:09
URL: http://killerprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0