i test, i.ds mineral foundation

Jag är helt såld. i.ds mineral foundation ger dig ett naturligt resultat och täcker det mesta. Det krävs inte ett dug mycket på borsten för att täcka sånt man inte vill ska synas som en finne eller ett utslag (fast i det fallet kanske det inte är speciellt bra att lägga smink på :/). Jag har haft min i en månad snart, och det ser ut att vara lika mycket i den som det var när jag köpte den. Jag rekomenderar starkt den här till alla. Den lilla burken finns att köpa på många ställen, jag köpte min på kicks i stan för 410 kronor. Den förtjänar verkligen priset. En nackdel finns det däremot, många som använt i.d mineral foundation på sommaren har upplevt att pudret kliar i solen. Själv vet jag inte eftersom jag har bara använt min hittils på vintern.

Betyg: fem smultron av fem möjliga smultron hihi :)
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0