Skönhetstips 2

För några år sedan hade jag enormt mycket finnar men dom försvann när jag började med basiron.
Det är en aknekräm som är jätte effektiv och just nu har jag några små finnar men det är för jag slarvar med rengörningen. Förut använde jag den varje morgon och kväll nu använder jag bara den ibland i veckan.
Jag har använt den i över två år nu och den är perfekt för mig. Ge den två eller tre veckor och du kommer se resultat. Den finns att köpa på apoteket. Börja med 5% sen byter du till 10% jag har den andra alltså 10. Den kostar runt hundralappen tror jag har inte så bra koll på det där mamma är den som köper det till mig haha :P.

Tänk på att..
.. alltid händerna måste vara rena när du ska tvätta ansiktet.
.. inte vara med händerna på ansiktet ofta, det finns så mycket smuts på händerna.
.. om du köpt någon produkt att ge den tid för man kan inte få ett bra resultat på några dagar.
.. använda ansiktsvatten för att slippa pormaskar.
.. scruba ansiktet med antigen en kräm eller en scrubhandske en gång i veckan.

Det var mina tips för finare hy. Hoppas det hjälper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0