Ingen kamera

Får vänta längre än vad jag hade tänkt mig, kul. Så länge så får ni stå ut med kassa mobilbilder :). Igår och idag har jag varit hemma från skolan. Dagarna går otroligt fort, snart är det jul och jag har inte ens börjat köpa julklappar. Fast iof. jag brukar alltid köpa julklapparna i sista minuten ;). Vilket väder vi har i Stockholm, ge mig sommar och sol. Vad härligt det skulle vara med vår nu och gå ut med bara en tröja utan att fysa arslet av sig. Nä nu ska jag fixa lite käk sen sätta på någon mysig film och mysa med hundarna. Måste fixa en header men jag vet inte hur den ska se ut. Apropå design, jag har trixat lite med bloggen så nu har den ett rosa tema, vad tycks? :) I love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0