jag dööör

Om inte jag inte har skrivit ett nytt inlägg senare idag ligger jag antagligen nerslagen på mitt golv. Nädå, men hundarna beter sig som om det var någon här. Först springer Leo till vardagsrummet och börjar morra mitt ut i rummet från ingenstans. Sen ska jag gå till hallen och kolla om Teddy är där, precis när jag går ut ur rummet börjar Leo snarka och morra samtidigt så det låter som någon andas precis bakom mig, tror inte ni att jag blir skit rädd. Jag skrek såklart till och hade tankar om att springa och gömma mig under bordet men det gjorde jag inte utan jag var modig och sprang in till Leo kolla honom, han sov. Sen när jag ska hämta Teddy har han flyttat på sig och sitter i mörkret och skrämmer skiten ur mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0