Jag kan inte sova

Jag vill sova men när jag väl ligger i sägen så kommer det bara upp nya tankar. En av tankarna var att det borde finnas en trådlös plattång/locktång som skulle få plats i en väska undrar om ens någon håller på med att försöka skapa det. Annars blir väl jag den första som uppfinner den trådlösa platt- och locktången :). Att det inte finns en on/off knapp vid örat som man kunde stänga av tankarna -.-. 

Så nu sitter jag här med datorn i knät och funderar på om jag ska färga ögonfransarna nu eller om jag ska göra det imorrn. Men eftersom jag tappat bort borsten man får med måste jag ta en vanlig mascara och rengöra den ;). Nu bär det av till badrummet, om det inte blir fler inlägg för natten säger jag godnatt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0