jullov är ett bra påhitt

Fredag: Sov över hos Mona. Lördag: Sov över hos Mona. Med det menar jag att jag inte kunnat blogga men nu gör jag ett inlägg ;). Vad händer idag då? Jag och Mona tänkte åka in till stan men vi får se hur det blir med det :).

Jag fick veta mina terminsbetyg fredags. Haha jag skäms inte fan jag har precis börjat få betyg, så jag fick två IG i idrott (ingen överaskning) och spanska (inte här heller någon överaskning) men fan det kunde ha varit flera och jag har iof. tid på mig att höja dom så jag är glad :) jag fick faktist fyra VG mohaha kunde ha varit flera men om man pratar bort tiden blir det ;P.

Jag har lagt till ett nytt nyårslöfte, att få två MVG vi får väl se hur det blir med dom ;). Men nu ska jag klä på mig och fixa mig är nyduschad så jag ser helt hemsk ut, platt hår haha fint ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0