Kungsängen

Hallå blogg, jag och familjen m.m har åkt en sväng förbi min moster i kungsängen. Vi kom hit vid 10, jag kom nästan inte upp idag men eftersom jgg hade lovat mamma så följde jag med tillslut. Vilken frukost jag har ätit idag, först var det bacon, ägg och tomater. Sen var det mackor som gällde, det fanns massor av olika pålägg. Och sist men inte minst våfflor! Det känns som jag inte ätit det på flera år när det var egentligen bara ett halv år sen. Alla nöjde sig med våfflor och sylt men jag skulle som vanligt göra mina egna. Så jag började hacka paprika och vitlök (självklart har jag vitlök i) och la det i stekpannan sen i smeten. Voila (rätta mig om jag stavat fel). Prova det någon gång men jag kan inte försäkra er om att det är gott ;).

Nu ska jag ringa Camilla och säga att jag är på hemväg. För vi ska julhandla uppe i centrum. CYA (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0