laserdome med klassen

Det var skit kul, förutom att jag inte kom något vidare bra -.- . Men betydligt mycket bättre än Sadaf haha som kom näst sist. Jag kom på 16:de plats och Mona på 17:de. Det är något ni som inte har gjort borde testa, ni kommer älska det. Vi fick lappar där det står hur många man träffat osv. jag träffade 33, men blev träffad 56 gånger -.-. Jag skyller allt på mitt vapen som inte funkade, engligt mig iaf. Fick med mig Sadafs lappar också så jag passar på att skriva vad hon fick haha. Hon träffade 28 personer och blev träffad själv av 67 personer haha.

Ikväll ska jag äta middag med pappa och Jessica sen antar jag att vi kommer shoppa lite och så :). Jag kommer fixa en kamera idag woho. Leo  min hund ligger i mitt knä och sover så sööööt! Jävla knähund som min morfar brukar säga haha. Tror jag tar en sväng förbi Mona senare ikväll sen får vi se vad som händer då ;). Nu ska jag och Leo kolla på en film.

xoxo/ lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0