plugg, plugg och mera plugg.

Rubriken säger allt jag sitter och pluggar för fulla puckar haha xd. Först ska jag ren skriva två texter en svenska uppsatts och en uppsatts på engelska sen måste jag skriva klart en recension på engelska om Anne Franks dagbok -.-. Om jag hinner så ska jag plugga lite no eftersom jag ligger efter i det grymt mycket. Min dag har varit seg, jätte seg det kändes som den aldrig skulle ta slut. Jag kan knappt vänta tills att lägga mig i sägen och sova.

Nu har jag bestämt mig för att spara pengar och vänta tills den stora julrean är, låter inte det bra? ;). Nä nu ska jag forsätta att gräva ner mig i böckerna. Skriver ett till inlägg senare när jag är klar.

xoxo/ lina


 
Ge mig sommar och ett bra långt lov!
Det är inte jag på bilden utan det är Mona :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0