Somnade

När jag höll på att fixa designen somnade jag haha. Vaknade av att Jessica ropade på mig att det var en halv timme kvar tills pappa skulle hämta upp oss. Jag hade fortfarande mjukisbyxor såg förjävlig ut i håret så visst fick jag lite bråttom. Men det blev väldigt lyckat. Vi hade trevligt och åt på en resturang, vi ska även träffas igen och den här gången ska vi kolla på casmonova det var längesen haha :D. Jag hann gå på toa sen var det dags att springa igen. Mötte upp Mona som stod utanför hemköp och väntade på mig. Varje fredag har jag märkt sover jag över hos Mona det blir bara så av sig själv haha men det är kul :).

Hursomhelst jag sov över där och vaknade av att Monas lillebror Isse puttade deras lilkusin på mig medans jag sov kul. Ni vill inte veta hur jag reagera på det. Vi åt frukost sen gick jag och Mona hem till mig för att hämta en tröja som Mona skulle ha. Följde med henne till soluret sen gick vi skilda vägar. Hon mot centrum och jag mot Sadde.

Issa hade sovit över där och vi skulle hämta upp Camilla i hennes skola, som ligger en halv minut från mig. Eftersom dom tog väldigt lång tid på sig var dom inte där förän när hon slutade 10 över 1. Jag däremot sprang hem för att platta håret, det såg ut som jag hade fått en elektrisk stöt, no kidding.

Vi gick upp till centrum för att julhandla och var där största delen av dagen. Camilla skulle sova över hos mig så vi stack hem för att äta. När vi hade haft colatävling och spillt ut det mesta på bordet och ätit klart drog vi oss mot Sadde. Där kollade vi på en film till klockan blev 12 och jag och Camilla trallade hem halvt döda. Vi somnade två - tre timmar senare.

Det var min Fredags kväll och min Lördag.

Nu är klockan bara halv ett och jag har inte ens varit ute än så än så länge finns det inte mycket att skriva om. Förutom att Camilla har åkt hem och Issa var förbi och hämtade sin väska. Nu drar jag ut i regnet och träffar Mona.

Ps. Jag kan inte hitta min mobilsladd så jag kan inte lägga in bilder men jag löser det på ett eller annat sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0