Söndag, sov över hos Mona

Har inte skrivit något igår eller idag för jag sov över hos Mona igen av personliga skäl.
Idag har jag och Mona varit i stan en snabbis för att köpa julklappar kan säga att det inte gick speciellt bra .. Hittade en mysig kofta på gina tricot till mamma så nu är en julklapp avklarad, fem kvar. Jag har inte hittat mina rengörnings saker för ansiktet så min hy är helt förströd! Får passa på att fixa det nu under lovet. Mina ögon har kliat hela dagen jag har självklart kliat sönder dom så nu ser dom ut som dom gör -.-. Nu ska jag fixa mina naglar, göra dom rena, stärka och fixa nagelbanden. Juste fan jag skulle lägga upp ett skönhetstips varje vecka, aja det får bli ett idag istället för förra veckan ;P.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0