Tänk vad skönt med en egen ..

.. lya! Inreda allt från golv till tak, att komma hem till sin egna lilla lägenhet efter en hård dag. Men visst finns det nackdelar också. Jag skulle knappast kunna flytta hemifrån ensam. Jag kan inte vara ensam det är sjukt, ni såg ju hur jag reagerade idag när jag var ensam hemma haha. Men att man flyttar ihop med någon annan, en kompis eller sin pojkvän. Min lägenhet skulle vara fullproppad av vaniljdoftandeljus. Om det inte fanns en garderob som man kunde gå in i skulle jag bygga det själv :).
Fast det är klart det kostar också en hel del att ha en egen lägenhet.. Där sprack mina drömmar, nejdå jag skulle aldrig kunna flytta ifrån mamma så tidigt, inte ens om jag hade fyllt 18.

När jag ändå skrivit lite om framtiden kan jag säga att jag skrev klart uppsatsen om min framtid på engelska och jag blev faktiskt ganska nöjd med den ändå. Min lärare sa att den var intressant att läsa ;O så jag tänkte att jag skulle lägga upp den här på bloggen, då får ni som läser en bild av min framtid och senare när jag blir äldre får vi se om jag har gjort något av det som skrivits. Låter inte det kul? :) Ska kolla om jag har kvar den på datorn, hoppas då slipper jag skriva in den haha, latmask. Nu ska jag ta ett långt bad och tvätta håret extra bra för mitt hår är smutsigare än någonsin ;p.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0