Med det säger jag godnatt

100 frågor

FAKTA
1. Fullständigt namn?
- Lina Matilda Katarina Olsson
2. Exakt ålder? - 14 år och 18 dagar
3. Vart bor du? - Stockholm, Vällingby
4. Bor tillsammans med? - Mamma, storasyster och två hundar
5. Husdjur? - Två hundar
6. Färg på ditt hus? - Gammalt gult tegel haha
7. Bra självförtroende? - Hyfsat :)
8. Klass? - 8B
9. Vilket år tar du studenten? - 2013
10. Något jobb? - Nej, men behöver ett!
11. När gick du upp i morse? - 11.00
12. När ska du sova ikväll? - Snart det börjar bli sent
13. Duschat idag? - Nej har inte haft orken
14. Kramat någon idag? - Ja
15. Pussat någon idag? - Ja
16. Vad har du ätit idag? - En pirog, fläskfile, potatis, tomater och godis
17. Dagens klädsel? - Underkläder, linne och två tjocktröjor
18. Dagens smink? - Mineralfoundation och Mascara
19. Dagens sötnos? - Mona
20. Dagens roligaste? - Mammas komentar när jag kom hem, var är min present.

SOCIALT
21. Har du många vänner? - Ja
22. Är du kär? - Nej
23. Vem kramade du senast? - Mona
24. Hur många har du bråkat med? - Inte så många, det är samma personer varje gång
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mormor hahaha
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Orkar inte hämta mobilen
30. På vilket språk skrevs det? - Smset? Svenska tror jag haha

FAVORIT
31. Film/serie? - Kollar på det som går följer ingen speciel
32. Låt? - Samma här lyssnar på det som spelas
33. Mat? - Jag vill svara något nyttigt men då ljuger jag, pommes mohaha 
34. Dryck? - Coca Cola såklart ;)
35. Färg? - Alla färger förutom senapsgul
37. Stad? - Estocolmo
38. Land? - Något med varmt klimat
39. Ämne i skolan? - So eller matte :$
40. År? 2009

SENASTE
41. Personen du tänkte på? - Öh, vet inte tänker på många haha
42. Personen du skrek åt? - Skrek argt till? Oj det var ett bra tag sen haha
43. Gången du spydde? - Längesen
44. Gången du grät? - Kommer inte ihåg har inte gråtit på ett bra tag
45. Pizzan du åt? - Kebabpizza
46. Gången du var i gbg? - Har aldrig varit där faktist ;O
47. Gången du var i stockholm? - Idag, igår, imorgon ;D
48. Gången du drack alkohol? - Jag dricker inte
49. Gången du var hög? - Har aldrig varit det
50. Personen som såg dig gråta? - Kommer inte ihåg det var som sagt ett tag sen

ANTINGEN ELLER

51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa - hemma och mysa (:
54. Tv-spel eller datorspel? - Båda 8)
55. Singel eller upptagen? - Svår fråga just nu säger jag att jag inte vet
56. Strula eller puss? - Nåt mittemellan
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? - Inget av dom :P
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - Big Brother
60. Svart hår eller blont? - Blont
61. Blåa ögon eller bruna? - Båda är fint men jag vill ha bruna
62. Choklad eller lakrits? - Lakrits
63. Göteborg eller Stockholm? - Aldrig varit i Göteborg så det är svårt att säga
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - Coca Cola
66. Pizza eller kebab? - Kebab
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Båda
69. Leva eller dö? - Leva!

ANTAL
70. Personer du älskar? - Åh det är många
71. Personer du hatar? - En
72. Pojk-/flickvänner du haft? - inget seriöst mohaha jag lever singellivet ;)
73. Personer du har slåtts med inom en 24-timmars-period? - Har aldrig slåtts med någon
74. Glassar du ätit på en dag? - Fyra stycken haha!
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Vet inte
76. Gånger du haft minnesluckor? - Aldrig tror jag
77. Gånger du varit hög? - Aldrig
78. Personer du saknar just nu? - Ingen vad jag kan komma på nu
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Aldrig

VEM...

80. Vill du kyssa nu? - Ingen speciell :)
81. Ska du träffa imorgon? - Dom vanliga hihi ;)
82. Sjöng du senast för? - Seriöst? Haha det kommer jag inte på  
83. Hade du senast en msn konversation med? - Sadaf
84. Spelade du tv-spel med senast? - My sister
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Ingen just nu tror jag haha
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Inga namn nämnda och inga namn glömda
87. Förtjänar att dö? - Mördare
88. Är söt? - Många hihi
89. Vill du sova jämte inatt? - Ingen just nu haha.

VAD...
90. Gör dig glad? - Vänner, Pengar, kläder och mat men vänner är alltid bäst
91. Gör dig ledsen? - Inte speciellt mycket, ser allt från den ljusa sidan :)
92. Vad vill du helst göra nu? - Gå och sova
93. Önskar du att du slapp göra? - Gå till skolan imorrn
94. Vill du ha nu? - Sömn
95. Önskar du dig i julklapp? - Pengar, Kläder, Pengar, massor av olika saker som jag inte kommer på
96. Längtar du till? - Jullovet och sommarn
97. Tycker du om dina betyg? - Skapliga men inte mamma -.-
98. Ångrar du i ditt liv? - Inget som jag kan komma på nu faktiskt :)
99. Är det bästa som hänt dig? - Min familj och mina vänner helt klart
100. Hur mycket är klockan? alldeles för mycket, 00:56

Nu kanske ni har en klarare bild av mig, men nu måste jag lägga mig om jag inte vill se helt nerdrogad ut imorrn haha.


Kommentarer
Postat av: Karin

rolig lista:)

2008-12-18 @ 09:06:27
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0