Julklappstips

Tänkte skriva olika julklappstips...

Presentkort - Man blir alltid glad om man får ett presentkort på tillexempel h&m dom har det mesta eller åhléns dom har ett stort sortiment. Eller kanske bjuda på ett presentkort som tar en till ett spa.

Prenumerationer - På hennes eller hans favorit tidning, t.ex SOLO eller Frida för dom lite mindre kanske Julia? Det är något jag skulle ha uppskattat. För nästan det bästa som finns är att ligga i ett varmt bad och bara läsa sin favorit tiding full med skvaller ;).

Pengar - Om du inte kommer på något eller har glömt bort att köpa en present är det bara att ge pengar. Gör som min morbror gjorde förra året när jag fyllde år, ta småpengar tior femmor spelar ingen roll lägg dom på en tjock tejp och tejpa över dom haha. Tior kanske är lättast i längden haha.

Underkläder - Fina underkläder kommer vilken tjej som helst gilla. Men man kan köpa det åt en kille också såklart :).

T-shirtar - Gryma tishrtar med ett stort tryck. Det kan du ha till det mesta, tillexempel leggins eller kanske ett par stuprör?

Det var några tips från mig, håll utsikt för flera ;).

Vad önskar du dig till jul?

xoxo/ lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0