rubriker suger

Haha måste bara skriva det här innan jag glömmer det. Jag, Emma och Bea var påväg till kiosken. Vi ville inte få snöbollar på oss så vi småsprang från Walters gymnasium. Rätt som det är ligger jag på en is fläck. Jag hade haklat på något konstigt sätt, jag hade hamnat på sidan i luften jag vet inte hur men Emma försökte förklara. Jag har min vanliga otur med mig och tio pers från Walters står och röker, jag halkade precis framför dom.. Så dom fick sig i alla fall ett gott skratt men jag däremot blev röd som en i ansiktet -.- . Annars har det inte hänt mycket idag. Var med Mona och Sadaf. Mona gick hem vid halv 6 tiden Sadaf gick hem för några minuter sen. Tror jag ska hoppa in i duschen och avsluta med ett långt varmt bad. Om jag hittar ansiktsmask i skåpet ska jag fixa det också hihi. Mitt hår har växt otroligt mycket på tre veckor!

xoxo/ lina



miss my old hair, bilden är tagen i våras när jag hade långt hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0