Söndag

Som jag sa i inlägget innan skriver jag på ett nytt inlägg.
Det här är min Söndag;

Jag, Mona och isse monas bror vaknade av att deras små kusiner skriker. Bra början på dagen haha. Klockan var halv elva när vi gick upp på riktigt. Vi tog det lugnt och kollade på en film. När den hade slutat började jag och Mona fixa oss för min släktfest. Och ja Mona var med på den för hon ingår i min släkt samma sak med henne. Jag vet att det låter konstigt att Mona är marockan och tunis medans jag är svensk. Men hon är som min syster. Hon har alltid funnits där för mig jag vet inte vad jag skulle göra utan henne. Tillbaka till ämnet. Vi gick på släkfesten träffade släkten och så. Efter gick vi hem till mig satt vid datorn tills hennes mamma ringde för att hon skulle hem och äta. Jag följde med henne hem för att plugga. Det blev lite plugg iallafall sen halv sju gick jag hem för att äta och nu sitter jag här och skriver i bloggen.

Det var min Söndag iaf. Tänkte dela med mig om julklappstips.

xoxo/ lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0