Dagens planer

Fellas n ladys!
Sitter och äter frukost i sängen, skit ofräscht men det är så sjukt kallt i vår lägenhet. Spelar ingen roll om du går med dubbla duntäcken man fryser ärslet av sig ändå haha.

Idag ska jag träffa tjejerna, vet inte helt säkert vilka som kommer eller inte. Men vi ska iallafall äta ute och sen ska jag och Emma sova över hos Nina. Det ska bli mysigt.

Innan jag postar det här inlägget vill jag säga grattis till Anders (min kusin) och hans flickvän, Ullis och till mamma och hennes pojkvän Peter till förlovningen. ♥ 


Är det bara jag som tycker vintern är pain in the as? Kan det inte bli sommar igen så kan man ha såna här kvällar istället

 Man halkar
 Man måste ha mycket kläder på sig
 Vinterskor och vinterjacka är skit dyrt
 Man kan knappt sitta ute med kompisar utan att förfrysas
Det finns så många fler nackdelar och EN fördel

 Snön är mysigt, när man sitter inne i värmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0