Högst upp på min önskelista

Jag vill inte bo i Sverige. Jag gillar Sverige men jag känner inte att jag vill bo här i hela mitt liv. Jag gillar inte vädret här bl a. Jag vill bo i ett varmt land. Där det finns fullt med palmer. Där det inte snöar. Där det inte är lika kallt som i Sverige. Jag vill bo i ett tropiskt land och sen kunna komma på semester till mamma här i Sverige när jag har tröttnat på värmen. En semester på 2 veckor. Sen åka tillbaka och kunna jogga på milslånga stränder på kvällen och sen ta ett kvällsdopp för att svalka sig. Ha ett hus nära stan men samtidigt nära till stranden och på tomten ska det stå en hammock fäst i två palmer. Jag skulle kunna göra vad som helst för att ha det så. Men en sak som är säkert är att jag ska ha så när jag blir stor. Innan jag fyller 25 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0