juldagen

Hur var eran julafton? Min var toppen. Vi åkte till min morbror och träffade släkten där. Jag åt mig proppmätt på köttbullar, sjöng snappsvisor men skålade med julmust, öppnade klappar, åkte hem till mormor och öppnade resten av klapparna, satte på morfar mitt löshår, åkte hem och kollade på film Jessica. Det var i stort sett min julafton.

Idag är det juldagen och jag ska åka till min moster snart med familjen. Det blir en mysig middag med efterrätt, mhm!

Har ni varit riktigt snälla i år och fått några julklappar? Vad fick ni? :D Jag fotar mitt senare puss!


(Skorna fick jag i julklapp av mamma, jag hade beställt dom sen kommer hon hem med ett paket och när jag öppnade det låg mina små älsklingar där i :D)


Kommentarer
Postat av: Maria ♥

Sv: jamen, precis. Fast igår hade jag iaf liite mer julkänsla än tidigare, haha.



Snygga skor!

Jag har gjort ett litet collage utav några av dom sakerna jag fick, så du får gärna kika in. ;)

2009-12-25 @ 21:50:27
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: a n n a

sv; det ska jag absolut.

och god jul på dig också, hoppas du haft en fin jul :)

2009-12-25 @ 22:18:33
URL: http://asurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0