Lista!

Den här listan hittade jag på Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

2. Du skall ha stora bröst (om du är tjej). (typiskt att det ska stå så haha (, i taket lyser stjärnorna)) 

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Min vägg

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Simpsons

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

23.30

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Mamma

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Följde med Emma en bit när hon skulle hem

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Mitt itunesbiblotek

8. Vad har du på dig?

Sammetsleggins, blått linne och en svart tröja

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

Drömde något om en strand, resten kommer jag inte ihåg

10. När skrattade du senast?

Haha kommer inte ihåg

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Två vita hyllor och en stor vit spegel

12. Har du sett något konstigt på sistone?

Ja, Nina

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Inget speciellt haha

14. Vilken var den senaste film du såg?

Santa buddies

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

En ö, 10 lyxvillor, alla bilar jag vill ha, H&M, Victoria Secret, Forever21 och en fin lyxbåt och en massa saker till mina nära och kära.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Jag är blondin… Nej men kommer inte på något

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

World peace helt klart! Haha nej det här är ingen skönhetstävling nej men jag vet inte riktigt men kanske något i den stilen.

18. Tycker du om att dansa?

Om jag kunde skulle jag göra det haha

19. George Bush?

Nej

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Min mans namn + Jr och Lina Jr

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

JA! Så fort jag gått ut skolan ska jag jobba 1 år utomlands och sen plugga vidare utomlands.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Välkommen? Eller jag vet inte haha, jag vet inte ens vad jag tror på helt säkert.

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

De första 4 personerna som ser de här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0