Fullt hus 2

Sadaf har gått hem och jag sitter framför datorn och ska börja röra mig mot köket för att fylla magen :). Tänkte skriva mitt första TV & film inlägg ;). Imorrn kommer de en del filmer här kommer två av dom.

19.30 kanal 3 - Fullt hus 2 - har du inte sett den måste du se den
Amerikansk familjefilm från 2005. Tom Baker och hans fru Kate hoppas kunna samla familjen för en minnesvärd sommarsemester, och tar med sina 12 barn till det natursköna Lake Winnetka. Men semestern förvandlas snart till allvar när de ställer upp i en tävling mot Toms ärkerival Jimmy Murtaugh. I rollerna: Steve Martin, Eugene Levy, Bonnie Hunt, Tom Welling, Carmen Electra. Regi: Adam Shankman.

00.05 kanal 4 - Scream - jag har inte sett den men många säger att den ska vara bra

Amerikansk rysare från 1996. Ett år efter att Sidneys mamma blivit mördad inträffar flera mord. Gale Weathers är reporter på lokaltidningen och hon misstänker att det kan vara samma mördare nu som för ett år sedan. Offren är människor i Sidneys närhet och misstankarna riktas allt mer mot hennes pojkvän. Åldersgräns 15 år.

I rollerna: David Arquette, Neve Campbell, Courteney Cox, Matthew Lillard, Rose McGowan, Drew Barrymore, Skeet Ulrich. Regi: Wes Craven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0