Jag hade skit kul igår, hade du? :)

ligger i sängen med datorn i knät och latar. Borde ientligen hjälpa till hemma, men det orkar man aldrig haha. Jag hade skit kul igår, vi "bomba" (läs: som monas kusin säger) åt mat, kollade på en film efter allt firande, jag och Mona till och med börja sjunga julsånger haha. Om jag skulle skriva en hel text om vad vi gjorde skulle den bli allt för lång så här är en kortfattning :).

12.00 - Jag sover haha
15.00 - Jag vaknar, lite för sent
17.00 - Är fixad och klar går hem till Mona
18.00 - Mona och jag går hem till mig och hämtar mamma
19.00 - Mamma går hem, jag är kvar
20.00 - Alla börjar dansa, skit coolt Mona får lära mig
20.45 - Vi äter efterrätt (tårta, kakor och chokladpudding med glass)
22.00 - Vi går ut och kollar på fyverkerier
23.00 - Alla börjar göra klart alla fyverkerier
23.50 - Nu står alla ute och räknar ner
00.00 - Bam! Himelen täcks av olika färger
01.30 - Vi har tagit slut på allt och går in igen och sätter på en film
02.30 - Mona och Isse (läs: hennes bror) somnar, jag och Linda forsätter kolla
04.45 - Stänger vi av dvd:n och somnar vi också
13.00 - Alla vaknar


Kommentarer
Postat av: FEBB

jaha okej! ;) ah dne är min favvo =)

2009-01-01 @ 19:02:21
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0