Moneymoneymoney

Hörrni, jag måste börja tjäna pengar. Det enda alternativet just nu är att dela ut reklam. Jag är desperat allvarligt jag bangar fan inte på att råna en bank för jag är så pank (haha fattar ni? det rimmar xD). Torr humor haha.

Så har ni något tips, vadsomhelst på hur man kan tjäna pengar om man är 14 år. Det skulle vara skillnad om jag var äldre men men man tar det man får.

Jag tänkte på det här med att man kan tjäna pengar på sin blogg, men hur mycket kan man få för det. Jag menar om man inte har flera tusen besökare varje dag blir det inte någon speciellt stor peng. Men det är bättre än inget iof..

Åhh jag blir galen -.- så om ni vet något sätt att tjäna pengar på, även om man är så pass ung skriv en komentar :). Nu ska jag sitta och googla massa saker som barnpassning, hundpassning m.m kuuuuul.


ge mej! ge mej! ge mej! ge mej! ge mej! ge mej! ge mej! ge mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0