Player's Prayer

Hej! Tänkte bara slänga upp ett inlägg lite fort. Igår (tror jag? haha) köpte jag världens sötaste klänning :D Orkar inte ta kort på den och la la la, den finns inte heller på hemsidan. Den är blommig och utan axelband. Kanske något man skulle kunna ha på skolavslutningen? Om jag inte hittar en annan ännu sötare blir det någ så :)

Jag sitter i sackosäcken (felstavning? haha) och laddar ner musik, ovanligt haha. Det är 1 april idag! Själv har jag inte lurat någon men först på min lista står mamma som väckte mig i morse med att dammsuga (!!!), typ värsta sättet att väcka någon på haha. Däremot har jag inte kommit på med vad jag ska luras med... Något stort som skulle få henne att flippa ut helt blir det i alla fall haha!

Ska hjälpa mamma och Peter att leta efter lägenheter/hus på nätet nu tänkte jag. För jag vägrar att dela rum med jessica och dela på ett badrum med 5 personer haha så det gäller att hitta något innan mitten av denna månad.

Lägger upp en skön låt med Lloyd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0