Novell

Hejhej! Kom till skolan klockan 8 idag, hinner inte ens ta av mig jackan innan alla skriker av glädje att det inte är någon skola idag pga det har varit en översvämning i skolan. SKÖNT! Så jag, Isabelle, Nina, Emma och Mona tog bussen till Vällingby, som kom en kvart försent (!!!) sen gick Mona av där och vi andra forsatte med bussen runt hela Vällingby och Söderberga för att vi frös så mycket. Sen gick vi hem till Emma och åt, kollade på en halv film sen somnade alla haha.

Nu sitter jag hemma och skriver en novell som handlar om kärlek, svik och lycka. Novellen ska vara inlämnad på fredag så kände att jag måste göra den. Sen har jag en uppsatts om dräkthistoria som jag inte har börjat på och ska vara inlämnad på fredag också. Någon som vill göra mina läxor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0