Depp mode

Vet inte vad det är med mig men är helt nere. Det har inte hänt något dåligt, snarare tvärtom allt flyter på just nu men trots det känns det som allt är helt värdelöst. Det är inte likt mig att bara bli nere sådär, om det händer så varar det bara i 1 timme max innan jag är på bra humör men det här har hållt i sig hela dagen känns det som. Inte ens pepp musik hjälper. Nä fyfan vad jag hatar den här känslan. Ska försöka somna tidigt ikväll och sen imorgon kommer allt vara bättre när jag träffar Mona. Då ska jag se till att ha humöret på topp.

Det här är den enda musiken som känns rätt just nu, något i den här stilen. Deppig musik på hög nivå. Har ni tänkt på att nästan all deppig musik handlar om kärlek? Deppig musik som sagt. Äh, bloggar senare kanske ska hoppa ner i badet, epilera både armarna och benen, lägga ansiktsmask, måla naglarna och göra 50 situps. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0