back on track

Hade tänkt börja blogga här igen, och stanna den här gången. Allvarligt talat så är blogg.se bäst, i alla fall när det gäller designen. Men reklamen och de få läsarna är ett stort minus. Men jag bloggar trots allt för min skull. Jag tycker det är kul att blogga och att kolla tillbaka i arkivet om ett år eller fler. Fatta vad kul för tex Kenza som har bloggat i princip varje dag i flera år att kolla tillbaka i arkivet.

Så vad har jag gjort idag? Jag har varit och kollat på 3 olika lägenheter, följt med Nina som skulle sola och nu sitter jag och väntar på att ballar av stål ska börja. Skit roligt, älskar djälvulen och bitterfittan haha :D

Ska fixa lite till på designen nu och uppdaterar sen efter. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0