Chicken tikka

Sitter och äter Chicken tikka på madrassen i Jessicas rum. Blir tvungen att sova här efter som Adam spydde nyss, vet inte om det är magsjuka eller om det är bara hans migrän. Men orkar inte ligga hemma och kräkas jag med så jag skippar risken att bli sjuk och sover i Jessicas rum.

Skulle plugga när jag kom hem från skolan men det slutade med att jag satte mig i soffan och åt en toast. Åt den för fort och blev skit mätt och somnade i soffan som en liten barnunge och vaknade klockan halv åtta i fet ångest för jag inte pluggat något. Men satte mig med religionen och pluggade i en timme ungefär och nu sitter jag här med min chicken tikka med ris.

Idag var det kaos efter idrotten. Ska inte gå in på det mer men det var fan som en djungel alla skrek och var all over the place.

Ska kolla facebook och några bloggar och sen lägga mig och sova. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0