veckan som har varit

Har inte skrivit på 8 dagar haha men har inte orkat någonstans. Men nu när jag ändå inte har något att göra (/pallar haha) så kan jag passa på att skriva ett kort inlägg. Dock blir det utan bilder men det funkar ändå.

Jag kommer allvarligt inte ihåg någoting från vad jag har gjort den här veckan förutom att jag var hos Ninas farmor i Rinkeby och sov över där med henne och MA. Hennes farmor är bort rest så vi hade hela hennes lägenhet för oss själva. Vi hade skit roligt och sen på morgonen följde vi MA till busshållsplatsen som skulle ha en match. Sen drog Nina och jag tillbaka och jag åt frukost (för jag låg och fortfarande sov när de åt) och röjde upp allt vi hade gjort. Runt 12-13 tiden satte vi oss på bussen hem. Helt fartgalen busschafför hahaha.

Har inte fått bilderna som vi tog från Nina än. Men när jag får dom kan jag kanske lägga upp de, beroende hur dom ser ut hahaha!

LOOOOOOOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0